Egyetlen hozott párolás


Így készítsd el a zöldségeket, ha fogyni szeretnél egyetlen hozott párolás 3 szuper tipp!

egyetlen hozott párolás

MME Ha odafigyelsz a súlyodra, és szeretnéd, hogy minél egészségesebb étel kerüljön az asztalra, a zöldségeket az alábbi módokon érdemes elkészíteni. Gőz fölött párolás A zöldségfélét tedd lyukacsos fenekű edénybe. Egy fazékban forralj vizet, majd tedd fölé a zöldséges edényt.

egyetlen hozott párolás

Így a vízgőzben fog megpárolódni az étel, megtartva értékes tápanyagait, vitaminjait. Ehhez hasonló módszer, ha a zöldséget alufóliába csomagolva egy kis víz vagy leves hozzáadásával tepsire téve a sütőben is meg lehet párolni.

egyetlen hozott párolás

Blansírozás A kiválasztott zöldséget rövid időre dobd lobogva forró vízbe, majd vedd ki, és merítsd nagyon hideg vízbe. Ez a módszer remek például a paradicsom elkészítéséhez, hiszen így a héja is könnyen lejön.

egyetlen hozott párolás

Grillezés Tökéletes módszer például a cukkini, a padlizsán, a gomba, a hagyma elkészítéséhez. Ha grillsütőben vagy sütőben történik, helyezd a zöldségeket nagyjából cm távolságra a hőforrástól, hogy szépen megpiruljon, és közben meg is puhuljon.

Érdemes a zöldségeket előre bepácolni, fűszerezni.

egyetlen hozott párolás